GİRESUN EĞİTİM ENSTİTÜSÜ MEZUNLARI'NIN "TARİHİ 26 AĞUSTOS BÜYÜK BULUŞMASI"

Giresun Eğitim Enstitüsü Mezunları, 26 Ağustos 2017 cumartesi günü saat 13.00 da Trabzon Ata park Zağnos Vadisi Orijin Kafe'de buluşma gerçekleştireceklerdir. Mezunlar, tarihi buluşmaya eşleriyle birlikte katılabilecek.



 
Giresun Eğitim Enstitüsü Mezunları Buluşması'nın toplantı tarihi ve yeri, Muammer Demeli, Ali Yaşar, Ali Gayretli, Adil Aydoğdu ve Mustafa Çatal'dan oluşan organize heyeti tarafından kararlaştırılmış olup toplantı tarihinde her hangi bir değişiklik yapılmayacaktır.


Giresun Eğitim Enstitüsü Mezunları Buluşması'yla ilgili Organize Heyetinde yer alan Mustafa Çatal:  

"Giresun Eğitim Enstitüsü Mezunları Buluşmamıza daha çok arkadaşımıza ulaşabilmemiz için paylaşımı gören tüm arkadaşlarımız, bana ait 0532 6328649 numaralı telefon ile ya da Ali Yaşar'a ait 0542 5975320 numaralı telefonlara kendilerinin ve tanıdıklarının isim ve telefon numaralarını WhatsApp üzerinden ya da mesajla gönderirlerse çok iyi olur.

Hanım kardeşlerimizin de elimizdeki telefon numaralarının çok az mevcuttur. Tüm bayan okul arkadaşımız lütfen bunu görev kabul edip tanıdıklarının isim ve telefonlarını bildirsinler. Tüm kardeşlerimize selamlar." şeklinde açıklama yaptı.

28.07.2017

Yorumlar