BORDO MAVİ MASA'DA
SINIRSIZ HİZMET!
Trabzon Büyükşehir
Belediyesi, BORDO MAVİ MASA hizmetiyle Trabzonlulara belediyelerdeki
işlemlerinde önemli kolaylıklar sağlıyor!...
"VATANDAŞLARA
REFAKAT EDİLİYOR"
Büyükşehir
Belediye binasının giriş katında hizmet vermekte olan BORDO MAVİ MASA’ya gelen
vatandaşların ilk olarak işlemlerini hangi birimde yapacağı tespit edilirken
gerekli yönlendirmeler yapılıyor. Bu noktada gerekirse vatandaşlara bina
içindeki tüm işlemlerinde refakat edilerek işlemlerin sorunsuz şekilde
gerçekleştirmesi sağlanıyor.
"TÜM
DİLEKÇELER TAKİP EDİLİYOR!!!"
Vatandaşların
talep istek ve şikâyetleri de BORDO MAVİ MASA tarafından toplanarak ilgili
birimlere bilgi veriliyor. Trabzonluların talebi ya da şikâyetlerinin derecelendirilmesi
gerekirse, yine BORDO MAVİ MASA’da dilekçeler hazırlanarak sistem üzerinden
ilgili birime havale ediliyor. Sonrasında da dilekçeler takip edilerek sonuç
hakkında vatandaşlar yine BORDO MAVİ MASA tarafından bilgilendiriliyor. Bu
şekilde 2016 yılında 5149 dilekçe işleme alınırken 2017 yılında 16 Ağustos
itibariyle işleme alınan dilekçe sayısı 3238’e ulaştı.
"ALO 153 BORDO
MAVİ MASA HATTI"
Öte
yandan ALO 153 BORDO MAVİ MASA HATTI,
mesai saatleri içinde kesintisiz olarak hizmet veriyor. Trabzonlular talep,
istek ve şikâyetlerini söz konusu hat üzerinden rahatlıkla Büyükşehir
Belediyesine bildirirken gelen tüm çağrılar işleme alınıyor. Söz konusu hatta
ayrıca Belediyedeki iş ve işlemleri hakkında vatandaşlara bilgilendirmede
yapılıyor.
"MUHTARLAR
MASASI"
MUHTARLAR
MASASI da, BORDO MAVİ MASA bünyesinde hizmetini sürdürüyor. Trabzon’un
büyükşehir statünse kavuşmasının hemen ardından oluşturulan MUHTARLAR MASASI
yalnızca muhtarlara hizmet veriyor. Trabzon il genelinde bulunan 692 mahalle
muhtarı burada talep, istek ve şikâyetlerini Büyükşehir Belediyesine
bildiriyor, gerekli iş ve işlemler yine burada yapılıyor.
"WHATSAPP İLETİŞİM
HATTI"
Trabzon
Büyükşehir Belediyesi WHATSAPP İLETİŞİM HATTI da faaliyetini sürdürüyor.
Trabzonlular, Büyükşehir Belediyesine iletmek istediklerini 7 gün 24 saat
boyunca 0561 61 61 100 nolu hat
üzerinden yetkililere ulaştırabiliyor. Büyükşehir Belediyesi WHATSAPP İLETİŞİM
HATTI'na gelen tüm bildirimler yetkililer tarafından değerlendirilmeye tabi
tutuluyor.
16.08.2017
Yorumlar
Yorum Gönder