130. YILI'NDA TRABZON (FEN) LİSESİ ETKİNLİĞİ, 11 KASIM CUMARTESİ GÜNÜ YAPILACAK

130. YILI'NDA TRABZON (FEN) LİSESİ ETKİNLİĞİ, 11 KASIM CUMARTESİ GÜNÜ YAPILACAK

TRABZON – Trabzon'da kuruluşundan bu yana eğitim ve öğretim hayatında 130. Yılını dolduran Tarihi Trabzon (Fen) Lisesi'nin mezunlarının katılımları ile tarihi bir etkinlik düzenleniyor.

 
11 Kasım 2017 Cumartesi günü saat 11.00'de Atatürk Alanı'nda başlayacak olan etkinlik; saat 11.15'de Yürüyüş Korteji ile Trabzon Lisesi'ne hareket edilecek, burada saat 12.30'da Protokol Konuşmaları, saat 14.00'de Belgesel Film Gösterimi, 15.30'da Atatürk anıtının açılışı, saat 16.00'da Geleneksel Pilav İkramı'nın ardından saat 19.00'da Trabzon Hamamizade İhsan Bey Kültür Merkezi'nde ise halkımıza Belgesel Film Gösterimi ile kutlamalar son bulacaktır.

 
Bilindiği üzere bu yıl Trabzon'un köklü eğitim kurumlarından; Trabzon (Fen) Lisesi 130. yıl mezunlarını verdi.

Trabzon (Fen) Lisesi'nin 131. Yılı bu yıl (2017- 2018 Eğitim- Öğretim yılı) Okul Müdürü Gülsüm Memiştaptanoğlu'nun yönetimde, kendilerini öğrencilerinin yetişmesine adayan, başarılarını kanıtlamış bir ekip ile 18 Eylül 2017 Pazartesi günü saat 09:00 da yeni yıl açılış töreni başladı.

Trabzon (Fen) Lisesi'nden mezun olan ve Trabzon'u ülkemizin dört bir yanında büyük bir onur ile temsil eden ve edecek olan öğrencilerimize bundan sonraki hayatlarında Yüce Allah'tan başarılar diliyor, yollarının açık olmasını temenni ediyoruz...

28.10.2017

Yorumlar