AK PARTİ ORTAHİSAR'DAN MHP ORTAHİSAR İLÇE TEŞKİLATINA ZİYARET

AK PARTİ ORTAHİSAR'DAN MHP ORTAHİSAR İLÇE TEŞKİLATINA ZİYARET

TRABZON - AK Parti Ortahisar İlçe Başkanı Temel ALTUNBAŞ ve ilçe yönetim kurulu üyeleri, MHP parti binasında MHP Ortahisar İlçe Başkanı Murat GEDİKLİ ve ilçe yönetimini ziyaret etti.

 
Altunbaş ve ekibine ziyaretlerinden dolayı teşekkür eden MHP Ortahisar

İlçe Başkanı Murat GEDİKLİ:

"Ülkemiz ve coğrafyamızda yaşamış olduğumuz bu zor sancılı süreçte her daim ülkemizin ve milletimizin yanında olduğum, Genel Başkanımız Sayın Devlet BAHÇELİ'nin dediği gibi 'Önce ülkem ve milletim, sonra partim ve ben' diyerek ülkemizin bekâsı için elimizden ne gelirse yapmaya hazırız" dedi.

AK Parti Ortahisar İlçe Başkanı Temel ALTUNBAŞ ise:

"MHP bu süreçte hiç bir beklenti beklemeden elini taşın altına koyduğu için kendilerine tekrar teşekkür ediyorum" dedi.

31.10.2017

Yorumlar