MERHUM GAZETECİ-YAZAR ÖMER GÜNER ANISINA SANAT ve BASIN CAMİASI BİR ARADA

MERHUM GAZETECİ-YAZAR ÖMER GÜNER ANISINA SANAT ve BASIN CAMİASI BİR ARADA

TRABZON - Çağdaş Yaşamı Destekle Derneği 6. Kitap ve Kültür Şölenini Ömer Güner Anısına düzenledi.

 
Şölene 7’den 70’e bütün Trabzon halkı büyük ilgi gösterdi. Gerek liseli gerekse ilkokullu öğrenciler tarafından daha ilk gününden şölen salonu doldu taştı.

Birçok yazar, sanatçı ve gazetecinin bir araya geldiği etkinlikte merhum Gazeteci-Yazar Ömer Güner'in çocukları katılımdan dolayı herkese teşekkür ederek, tek tek duygularını dile getirdi.

 
Ömer Güner'in oğlu Kemal Güner:

"Bu gün bizim için çok güzel bir gün. Babam bizim babamız olduğu kadar Trabzon'un da emicesidir Yaşamı boyunca çok güzel işler yapmış. Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği bu güzel etkinliğini hazırladıkları ve Ömer Güner adına ithaf ettikleri için çok teşekkür ederim" dedi.

Ömer Güner'in diğer oğlu Hayri Güner ise:

"Gurur duyuyoruz. Ailem adına organizasyonu yapan ÇYDD başkanı olmak üzere bütün yönetim kurulu üyelerine çok teşekkür ediyorum. Babam bunu hak ediyor. Uzun yıllar basın camiasının içerisinde. Babam gazetecilik cemiyet başkanlığı yapmış ve onursal başkanlığına seçilmiş biri. Bu anlamda çok mutluyum" diyerek duygularını ifade etti.

Ömer Güner'in kızı Pınar Güner ise bu günle ilgili düşüncelerini:

"Çok güzel bir duygu. Babam çok farklı çok güzel bir insandı. Babam için her şeye değer" sözleriyle dile getirdi.

 
"MEMNUNİYET DUYUYORUM"

Açılışa katılan Trabzon Eski Belediye Başkanı Volkan Canalioğlu şölen hakkındaki düşüncelerini şu şekilde dile getirdi.

"Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği Trabzon Şubesi geleneksel olarak gerçekleştirdiği etkinlikten her zaman memnuniyet duyuyorum. Kendilerini kutluyor ve tebrik ediyorum.

Trabzon aynı zamanda bir kültür şehridir. Bu kültür şehri içerisinde ülkemizin, öne çıkmış sanatçılarının, yazarların, fikir insanlarının Trabzon’a getirilmesi, Trabzon insanıyla buluşturulması, Trabzon için önemli bir kazançtır. Buradaki fikir insanlarının da bir araya gelmeleri ve bu insanların bilgi birikimlerini paylaşmaları ve kitaplarının tanıtılarak satışlarının yapılması imza günlerinin yapılması elbette çok güzel bir olay. Bu sebeple Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği Trabzon Şube Başkanını yönetim kurulu üyelerini ve bu etkinliğe katkı sağlayan herkesi kutluyorum ve tebrik ediyorum."

 
"TRABZON BASINI ADINA ÖNEMLİ BİR OLAYDIR"

Açılışa katılan önemli isimlerden bir diğeri Trabzon Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Yusuf Turgut ise duygu ve düşüncelerini:

"Bu gün bizim için hem Trabzon da yapılan önemli bir kültür etkinliği. Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği Türkiye'nin dört bir yanından önemli yazarlarını Trabzon'a getirecek gün içerisinde ve sonraki günlerde. Hakikaten ben bütün kültür insanlarının gelip stantları dolaşıp beğendikleri yazarın kitaplarını almalarını temenni ediyorum. Ayrıca bu günün benim için, Gazeteciler Cemiyeti Başkanı olarak ayrı bir anlamı ve önemi var. O da eski başkanımız, Onursal Başkanımız Ömer Güner'le ilgili ve bu kitap etkinliğine isminin verilmesidir. Ömer Güner hem Trabzon Gazeteciler Cemiyet başkanlığı yaptı, hem de Trabzon kültür yaşamına önemli katkılar sağladı. Bizim de hem şahsım adına hem de cemiyet başkanı olarak katkı sağladığımız görülerimize başvurulduğu bir belgeseli yayımlanacak. Bu belgeseli hazırlayanlar katkı sağlayanlara ben teşekkür ediyorum. Karadeniz Teknik Üniversitesi öğrencilerinin hazırladığı bir belgesel. Gerçekten Ömer Güner Trabzon'a yaşamıyla birlikte gazetecilik hayatıyla birlikte çok ciddi katkılar vermiş bir isimdir. Kitap fuarına Ömer Güner adının verilmesi de Trabzon basını adına, Gazeteciler Cemiyeti adına önemlidir. Bir kez daha tekrarlıyorum; hangi düşünceden yazar olursa olsun insanların katılıp beğendikleri yazarların kitaplarını edinebilecekler. Bir kaç gün buradalar Türkiye'nin dört bir yanından yazarlar gelecek. Bu anlamda da etkinliği düzenleyenlere bir kez daha teşekkürlerimizi sunuyoruz" diyerek duygularını dile getirdi.

6. Kitap ve Kültür Şöleni 2 Aralık tarihine kadar Trabzon Halkı ile Zorlu Grand Otel'de buluşmaya devam edecek...

29.11.2018

Yorumlar